Tinne De Rydt

 

Lage Vosbergstraat 5A, 2840 Rumst

0494926272

Tinne@tinneling.be

Rek.nr: BE09 0018 1973 5457

Ond.nr: 0680.429.759

Btw: BE680429759

Algemene voorwaarden:

- De inschrijving/offerte voor een workshop of naai-ateliers is pas definitief na de bevestiging (door klant/per mail/ondertekening en door Tinneling per mail).

- De inschrijving voor particulieren voor de schoolvakanties is pas definitief na ontvangst van de betaling. De betalingen worden het liefst per overschrijving voldaan.

- De definitieve afrekening van een workshop of naai-ateliers op verplaatsing bij particulieren gebeurd op de dag van de workshop of het naai-atelier cash of met de bancontact app. 

- De workshops en naai-ateliers gaan pas door bij een minimum aantal deelnemers bepaald per workshop of naai-atelier.

- De workshops of naai-ateliers kunnen ten allen tijde worden afgezegd door Tinneling als er te weinig deelnemers zijn.

- Tinneling verplicht zichzelf ertoe bij afzegging van een workshop (per uitzondering omwille van te weinig deelnemers), deze te laten doorgaan op een ander tijdstip of de klant terug te betalen.

- Indien de workshop of naai-ateliers reeds volzet is kan je je op de wachtlijst laten zetten. We sturen je dan een bericht moest er een plaatsje vrij komen. Hiervoor hoef je niets te betalen.

- Tinneling is niet verantwoordelijk voor meegebrachte materialen door de klant, indien hiermee iets gebeurd zijn de kosten voor de klant.

- Tinneling laat materialen gebruiken om tot een afgewerkt product te komen. De klanten krijgen het afgewerkt product ( of een deel ervan) mee naar huis maar niet de materialen!

- De klanten blijven zelf verantwoordelijk voor hun "projecten", bij naai-ateliers nemen ze dan ook hun stukken mee naar huis als dit wordt gevraagd.

- Indien de klant opzettelijk materialen verwoest of stuk maakt kan Tinneling een vergoeding eisen voor deze materialen.

 

Annulatie workshop(s) door de KLANT: voorwaarden:

- Bij annulatie van de workshops minstens een maand op voorhand krijg je het volledige bedrag terug.

- Bij annulatie van de workshops minder dan 1 maand tot 10 dagen, krijg je alles terug min €10 per workshop, voor administratie en boekingskosten.

- Bij annulatie minder dan 10 dagen op voorhand zijn wij genoodzaakt om het bedrag van de materialen die worden gebruikt voor de  de workshop aan te rekenen daar wij dan de materialen en toebehoren reeds hebben aangekocht.

- Bij annulatie op de dag zelf zijn wij genoodzaakt het volledige bedrag aan te rekenen!

- Is er een gegronde reden waarom de workshop niet kan doorgaan dan kijken wij uiteraard wat we voor u kunnen doen!